Hoe werkt de ondersteuning van ActiveCampaign Nederland?

Bekijk de video

Wij hebben de antwoorden

veelgestelde vragen

Als officieel partner van ActiveCampaign kunnen wij leuke extra’s bieden. Als je je ActiveCampaign account via ons afsluit, dan:

  • krijg je e-mail support in het Nederlands
  • krijg je toegang tot de Nederlandse kennisbank
  • heb je geen creditcard nodig

Je blijft alle ActiveCampaign functionaliteiten behouden en je account is ook nog steeds in het bezit van ActiveCampaign. Wij zijn dus een tussenpersoon en we hebben een eigen Nederlandse support team om al je vragen te beantwoorden.

Je zit nergens aan vast.

Bevalt het niet? Dan kun je je account eenvoudig terug verhuizen naar de USA. 

Geen probleem, laat even weten dat je wilt overstappen door contact op te nemen en dan wordt dat geregeld.

Ja, je hebt geen “nep” ActiveCampaign account. Je account is nog steeds in bezit van ActiveCampaign zelf. Alle instellingen en inloggegevens blijven hetzelfde.

Het enige wat verandert is:

  • de betalingen en facturen lopen voortaan via ons.
  • je krijgt onbeperkt e-mail support in het Nederlands en je krijgt toegang tot de Nederlandstalige kennisbank.
  • je krijgt toegang tot de Nederlandse Facebook groep waar je ook vragen kunt stellen.

Nee, je hebt geen creditcard nodig. Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Bancontact of creditcard en daarna via automatische incasso.

Er is geen opzegtermijn. Via het Klanten Portal kun je altijd opzeggen wanneer je wilt.

Twijfel je nog ergens over?

Neem contact op

ActiveCampaign Nederland